Договір оферти
Договір про надання інформаційно-консультаційних послуг (цей договір є публічним договором та договором приєднання і згідно зі ст. ст. 633, 634, 641, 642, 644 ЦК України його умови однакові для всіх осіб)
м. Київ
Фізична особа-підприємцем Свинтицький Станіслав Іванович (надалі – «Виконавець»), з однієї сторони,
ТА
Будь яка, юридична чи фізична особа (далі – «Замовник»), які разом у подальшому іменуються «Сторони», а кожен окремо – «Сторона», укласти цей Договір про надання послуг, на умовах, вказаних нижче
1. ВИЗНАЧЕННЯ ТА ТЕРМІНИ
1.1. У даній Оферті нижченаведені визначення та терміни використовуються у наступному значенні:
Оферта – даний публічний договір про надання інформаційних-консультаційних послуг.
Сайт – сайт у інформаційно-телекомунікаційній мережі Інтернет - https://accounting-outsourcing.com.ua/services/quickbooks-online-courses-in-kyiv, котрий офіційно використовується Виконувачем на відповідних правах.
Інформаційно-консультаційні послуги – послуги Виконавця щодо надання обмеженого доступу Замовника до Сайту відповідно до умов Оферти, для участі у тематичних тренінгах у форматі вебінарів, супутніх їм семінарах у форматі вебінарів, а також інформаційних послуг Виконавця щодо надання за окрему плату мультимедійних курсів-тренінгів на CD,DVD,BD оптичних цифрових носіях (тренінги та записи) та супутніх інформаційних послуг Виконавця у вигляді консультацій за допомогою використання безкоштовного програмного забезпечення з закритим кодом, забезпечуючи шифрований голосовий зв’язок та відео зв’язок через Інтернет між комп’ютерами (VoIP), використовуючи технологію пірингових мереж (SKYPE, ZOOM, GOOGLE MEET)- консультацій), або консультаційних послуг в іншій формі. Форма та необхідність надання супутніх інформаційних послуг визначаються Виконавцем самостійно.
Акцепт Оферти – повне та безумовне прийняття Оферти шляхом виконання дій щодо попередньої оплати Інформаційно-консультаційної послуги.
Замовник – особа, що виконала Акцепт Оферти на зазначених у ній умовах. Договір про надання інформаційно-консультаційних послуг (далі – Договір) – договір між Замовником та Виконувачем про надання Інформаційно консультаційної послугу, котрий укладається на умові виконання Акцепту даної Оферти.
Електронна пошта – Офіційна електронна адреса: s.svyntytskyi@petterson-bennett.com
2. ПРЕДМЕТ ОФЕРТИ
2.1 Предметом даної Оферти є оплатне надання Замовнику Інформаційно-консультаційних послуг Виконувачем відповідно до умов даної Оферти шляхом організації та проведення тематичних тренінгів у інтерактивному(онлайн) форматі за винагороду, надану Замовником Виконувачу, або надання Замовнику відеозапису тренінгу на цифровому оптичному носії за відповідну плату
2.2 Вартість Інформаційної послуги визначається на Сайті Виконувача. Договір про надання інформаційних послуг вважається укладеним з моменту надходження коштів на рахунок Виконувача, вказаного на Сайті.
3. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
3.1. Замовник має право:
- Вимагати від Виконавця належного виконання своїх зобов’язань за цією Офертою;
- Отримати послуги на умовах та в порядку передбаченими даною Офертою;
- Отримати доступ до програми QuickBooks Online та інформаційний матеріал;
- Повідомляти Виконавця про свої побажання, пропозиції, зауваження щодо надання послуг.
3.2. Замовник зобов’язаний:
- Належним чином виконувати взяті на себе зобов’язання за цієї Оферти;
- Прийняти та оплатити надані Виконавцем послуги в порядку та на умовах визначеними цією Офертою
- Користуватись послугами особисто, не передавати (продавати) права та матеріали, отримані за даною Оферти третім особам.
3.3. Виконавець має право:
- Вимагати від Замовника належного та повного виконання взятих на себе зобов’язань за цією Офертою;
- Вимагати від замовника, не розповсюджувати інформаційні матеріали, отримані під час тренінгу.
3.4. Виконавець зобов’язаний:
- Після реєстрації та здійснення оплати надавати замовнику послуги згідно з умовами цієї Оферти;
- Надати сертифікат про проходження тренінгу у форматі pdf;
- Надати доступ до програми QuickBooks Online на інформаційний матеріал та платформу відео зв’язку.
4. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
4.1. Оплата курсів / заходів проводиться за відповідним посиланням на сторінці курсу / тренінгу. Під час оплати Замовник вказує в спеціальній формі на сторінці сайту свої контактні дані. Замовник повністю несе відповідальність за правильність і достовірність вказаних контактних даних, оскільки саме за вказаними контактними даними проводитиметься обмін інформацією. Після здійснення оплати за цим договором без виставлення рахунку, Замовник отримує автоматичне підтвердження на Веб-сайтах.
4.2. Інформація про участь в очному заході висилається Замовникові за адресою електронної пошти, вказаною Замовником при оформленні Заявки протягом трьох днів після надходження 100% коштів Замовника на розрахунковий рахунок Виконавця. Надалі вся інформація про підготовку та проведення очного заходи також направляється Замовнику на електронну адресу, вказану при оформленні Заявки, а також розміщується на сайті з інформацією про захід. У разі, якщо Замовник оплатив і не отримав інформацію про участь в очному заході через 3 робочі дні після оплати – необхідно зв’язатися зі Виконавцем за контактами, вказаними на сайті.
4.3. Виконавець залишає за собою право здійснювати запис проведених заходів.
5. СТРОК ДІЇ ТА МОВИ РОЗІРВАННЯ ОФЕРТИ
5.1. Оферта діє з моменту опублікування в мережі Інтернет на веб-сайті, вступає в силу з моменту акцепту оферти Замовником і діє до моменту виконання Виконавцем Послуг згідно даної Оферти.
5.2 Всі зміни і доповнення до цієї Оферті мають юридичну силу, лише в разі складання письмового документа, завіреного підписами і печатками уповноважених представників Сторін.
5.3 У разі істотного порушення однією із Сторін умов Оферти інша Сторона має право на одностороннє розірвання Оферти, про що письмово повідомляє Сторону, яка порушила умови Договору, не менше ніж за 14 календарних днів
5.4 При розірванні Оферти або припинення його терміну дії вся наявна в електронному вигляді інформація Замовника зберігається у Виконавця протягом терміну, регламентованого внутрішніми документами.
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
6.1. Кожна із Сторін повинна виконувати свої зобов’язання належним чином у відповідності з вимогами даної Оферти, а також надавати іншій Стороні всіляке сприяння у виконанні її зобов’язань.
6.2. У разі виникнення розбіжностей або спорів за цією Офертою, Сторони докладуть усіх зусиль та вживуть всіх заходів для їх розв’язання шляхом переговорів.
6.3. У разі, якщо згоди не буде досягнуто шляхом переговорів, всі спори, розбіжності та конфлікти, що виникли у зв’язку з виконанням даної Оферти, а також у випадку його порушення або розірвання, належать до розгляду у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
6.4. За невиконання або неналежне виконання обов’язків за даної Оферти Замовник і Виконавець несуть майнову відповідальність відповідно до чинного законодавства та умов даного Договору.
6.5. Відповідальність Виконавця обмежується вартістю послуг за даною Офертою, за умови, що завдані Замовнику збитки виявилися наслідком невиконання чи неналежного виконання Компанією своїх зобов’язань за даним Договором.
6.6. Виконавець не несе відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за даною Офертою, якщо таке невиконання або неналежне виконання сталося не з його вини.
7. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
7.1. Сторони зобов’язуються зберігати сувору конфіденційність інформації, отриманої при виконанні даної Оферти, і вжити усіх можливих заходів для попередження розповсюдження отриманої інформації. Дане положення залишається діючим також після припинення дії цієї Оферти.
7.2. Передача конфіденційної інформації третім особам, публікація або інше розголошення такої інформації може здійснюватись тільки з письмової згоди іншої Сторони. Дане положення залишається діючим також після припинення дії цієї Оферти.
7.3. Виконавець не несе відповідальності в разі передачі інформації державним органам, які мають право її вимагати відповідно до чинного законодавства України.
8. ПОВІДОМЛЕННЯ
8.1. Всі повідомлення, запити чи вимоги, дозволені або передбачені цим Договором, оформлюються письмово, підписуються особою, яка надає відповідне повідомлення, запит чи вимогу, і доставляються Стороні - одержувачу кур’єром або надсилаються рекомендованою поштою, відправленням з повідомленням про отримання, факсом або електронною поштою за зазначеними нижче адресами. Дата доставки або дата відправки поштою, в залежності від обставин, є датою такого повідомлення, запиту або вимоги.
9. ФОРС МАЖОР
9.1. Кожна з Сторін не несе відповідальності за невиконання чи неналежне виконання власних зобов’язань за даним Договором, якщо і за умови, що доведе, що таке невиконання або неналежне виконання сталося внаслідок дії обставин непереборної сили (форс мажор).
9.2. Під обставинами непереборної сили Сторони розуміють: війни, повені, пожежі, землетруси та інші стихійні лиха, страйки, повстання, зміни чинного законодавства, падіння ринків (включаючи порушення роботи банків), а також обставини, що не могли бути передбачені жодною із Сторін та не дозволяють виконати зобов’язання за Договором, за умови, що такі обставин не були прямим чи непрямим наслідком дії або бездіяльності,будь-якої зі Сторін.
9.5. Наявність обставин непереборної сили повинно бути підтверджено відповідною довідкою Торгово-промислової палати України.
10. РІЗНЕ
10.1. Замовник гарантує, що всі умови Оферти йому зрозумілі і він приймає їх безумовно та повному обсязі.
10.2. У тих випадках, що не передбачені або не врегульовані цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.
11. АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
Виконавець :
ФОП «СВИНТИЦЬКИЙ СТАНІСЛАВ ІВАНОВИЧ»
вул. Полярна 6-Б, кв 2, м. Київ, 04201, Україна
Тел. +380 (44) 357 77 47
ІПН: 3196518759
Банківські реквізити:
Р/р UA473052990000026001050358232
у ПЕЧЕРСЬКА ФIЛIЯ АТ КБ "ПРИВАТБАНК",
Платник єдиного податку 3 групи